Het detail laat de elegante verbinding zien tussen de koudgebogen glazen gevel en het glazen schaaldak. Windbelasting op de ellipsvormige gevel wordt via de verticale glasvin en een pendelstaaf overgedragen naar de stalen buisconstructie. De krachten lopen door naar de tot 12 meter lange glazen dakliggers die de windbelasting verder geleiden in de richting van de bestaande Kurokawa vleugel.
Van de glazen dakvinnen is een trek-/drukelement gemaakt door er een RVS profiel op te lijmen. De buitenste strook van de isolatieglaspanelen in het dak zijn koud getordeerd om geometrisch een perfecte overgang in glas te maken naar de gevel. Tussen deze dubbelgekromde glasrand en de rest van het glasdak is een onderhoudsrail geïntegreerd. In de detaillering is het glas overal opgesloten zodat de krachten gelijkmatig worden overgedragen. Glastoleranties van slechts enkele millimeters waren maatgevend voor de productie van de staalconstructie. Om dit te bereiken is in de fabriek een proefassemblage gemaakt. De kracht van het detail zit hem in het feit dat er met slechts een paar elementen zeer veel complexiteit is opgelost. De isolatieglaspanelen en de glazen vinnen zijn tevens een essentieel onderdeel van de hoofddraagconstructie en identiteit van het gebouw.