Blikvanger is de houten deur achterin, dat door het erin geperforeerde logo, als reclamebord werkt. Is de winkel open, dan is de deur opengedraaid en is het proeflokaal achterin zichtbaar. Bij besloten proeverijen kan het lokaal worden afgesloten.Het winkeldeel is fris, wit en voorzien van draaibare spots en enkele hanglampen.
De wijn is per soort en huis uitgestald in de witte vakkenkast. Met touch screens of iPads kunnen klanten koopadvies krijgen, d.m.v. enkele vragen licht het gedeelte van de kast op waarin de aanbevolen wijn staat. In de eikenhouten wand ertegenover liggen in ronde uitsparingen de meer exclusieve wijnen. Achter deze wand bevinden zich het toilet en de kleine keuken, die uitkomt op het proeflokaal.In dit achterste, bredere deel van het pand is door middel van visgraatparket, donkere kleuren, hanglampen met warme verlichting en een lange tafel een huiselijke sfeer gerealiseerd. Architectuur, design en grafisch ontwerp zijn op elkaar afgestemd, als een krachtig totaalconcept.”